dijous, 29 de desembre del 2011

Qui ets, tu?


Qui ets, tu?

Aquesta activitat és de COED, la vam fer en petit grup. Teníem que triar un company de la classe i fer una descripció seva . El treball constava de dos parts, una descripció escrita i l’altre a partir de fotografies teníem que descriure aquella persona.

Aquest és el meu Qui ets, tu?





 La companya que vaig escollir va ser la Laura Viñals, ja que va ser una de les primeres noies que vaig conèixer. La meva descripció escrita la vaig fer en forma de conta, ho vaig trobar diferent i vaig pensar que seria una bona idea. A continuació os deixo el conte que vaig elaborar

                                                        CONTE

Hi havia una vegada una papallona molt petita, brillant com el sol, amb uns ulls de color blau i unes ales molt grans, que va créixer el sis de setembre de 1993 d’una rosa vermella, de tija llarga i única com el cel.
Com era tan petita, no podia volar i es passava les hores investigant  pel bosc, en busca d’alguna cosa nova. 
Cansada de fer cada dia el mateix va decidir anar a buscar alguna papallona com ella i així poder fer coses juntes.
Com era tan vergonyosa sempre es quedava pensant quant trobaria la amistat. Un dia es va aixecar i es va preguntar: si deixo de ser tan vergonyosa, tot pot canviar?.
Per fi la va trobar, aquesta es deia llibertat.
La papallona es va fer forta, es va mirar en el mar i aleshores se’n  va adonar, la seva gran amiga era la llibertat.
Les dos amigues encetaren a volar en busca de nous horitzons, i volant volant es van parar a xerrar.
Finalment, el somni de la papallona es va fer realitat i així va entendre, que amb esforç i honestedat tot en aquesta vida és felicitat.

Aquesta activitat va ser molt divertida, la vam exposar a la classe i ens va servir per conèixer molt millor a la resta dels companys. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada