dilluns, 3 d’octubre del 2011
Documents de Google
És una pàgina web on es pot pujar,editar i crear documents a la fi de tenir-ho en xarxa i que sigui més útil. Per utilitzar-ho has d'estar registrat al Gmail.
La seva utilitat és penjar documents en el "núvol" a la fi de no haver de portar dispositius d' emmagatzamatge o similars.
També ens permet compartir documents amb altres persones i aquestes poder editar i comentar a la mateixa vegada el document. Per compartir aquests documents és necessari tenir el seu correu electrònic, aquesta persona pot editar i veure el document a la vegada amb una altre persona.
També hi ha la possibilitat de xatejar al mateix moment mentres s'està fent el treball.
Crec que sera molt útil al llarg de la nostra estada de la universitat, ja que es podrà treballar amb més de una persona el mateix document sense haver de quedar. Cadascú pot aportar la seva opinió i serà molt més fàcil treballar.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada